♥ Translate in your own language

maandag 22 september 2008

Maandag

Photobucket - Video and Image HostingVanmorgen met Cobi naar het OLVG geweest, het was al weer 3 maanden geleden dat we voor controle terug moesten bij de oncoloog. Cobi was heel zenuwachtig, vorige week was er al bloed geprikt, dus nu de uitslag.....en het was helemaal goed gelukkig, de Dokter zij over 4 maanden terug dus dat gaat steeds beter. Cobi ziet er goed uit de laatste tijd. Cobi en ik zijn al vriendinnen toen Roy en Ben op de kleuterschool zaten dus ongeveer zo'n 38 jaar al hier een foto van vorige week....



Donderdag gaan Cor en ik met Linda mee naar de kinderneuroloog voor Lorena ik vind het wel spannend het is weer een klein stukje verder om te weten wat er met Lorena aan de hand is, de uitslag zal nog wel even moeten wachten, als ik meer weet schrijf ik het wel op mijn weblog.

Photobucket - Video and Image Hosting

Geen opmerkingen: