♥ Translate in your own language

zaterdag 13 december 2008

Düsseldorf 2008

Gisteren Donderdag waren Cor en ik een dagje naar Düsseldorf met Cobi Linda en Lorena. Eerst was ik nog even met Wil mee naar OLVG zij had een afspraak bij de pijnpoli. Het weer in Duitsland was prachtig geen druppel regen gehad, Wat was het mooi daar het was al weer een tijd geleden dat ik in Düsseldorf ben geweest Overal is het versiert met héél veel lichtjes en versierde kerstbomen, en prachtige winkels, het is één grote PC Hoofdstraat. Een kleine greep uit de foto's die ik heb gemaakt.

Klik op de foto's voor groter.

a.s Zondag gaan wij met Fred en Gé naar Holiday on Ice , groeten van Truus

1 opmerking:

Wiesje zei

op 13 december 2008 at 21:42
ik kwam toevallig op jullie log.
Mooie kopfoto hoor!!
En succes met Lorena, slapeloze nachten is niks.
Goed weekend!
wiesjeshuishouden.web-log.nl