♥ Translate in your own language

woensdag 24 februari 2010

Dyonne 16 Jaar

Zaterdag 27 Februari is onze oudste kleindochter Dyonne jarig, 16 jaar alweer, wat gaat de tijd snel. Ik was helemaal vergeten een taart te bestellen (wat ik normaal meestal doe), totaal niet meer aan gedacht (te druk met de reis bezig!!) maar Mirjam gaat een taartje bestellen, Roy viert zaterdag ook zijn verjaardag in plaats van 7 Maart.

Vanmorgen waren Cor en ik naar de pedicure, de voetjes zijn weer netjes, Marianne heeft mijn nagels mooi gelakt ziet er weer netjes uit. Vanmiddag kwam Cobi nog even goeie reis wensen, morgen gaan we nog even naar Wil toe die was het weekend niet erg lekker vertelde zij.

De koffers staan klaar maar nog niet ingepakt, dat doen we vrijdag. Een ding hoop ik dat de berichten over een eventuele staking van British Airways niet doorgaat, we moeten van Schiphol eerst naar Londen met deze maatschappij, dan aansluitend met Qantas Airways, dus maar weer duimen!

Verder kunnen jullie kijken op de Truus & Cor Down Under website.

Geen opmerkingen: