♥ Translate in your own language

dinsdag 20 april 2010

Wij zijn er weer


Na een paar dagen bijkomen, wassen en strijken, zijn wij weer helemaal terug, en begint het lieve leventje weer!!
Wij hebben een schitterende vakantie gehad, degene die ons gevolgd hebben op onze Australie site wil ik nog wel bedanken ook voor de lieve berichtjes die we onderweg kregen, toch een beetje thuis en bekend. Afgelopen maandag al weer op de wijkcentrum computerles gegeven, leuk hoor!! Ik ben nog steeds met de foto's bezig aan het uitzoeken en op onze Fotoalbum zetten (is nog niet klaar) we hadden een harde schijf mee, elke dag zetten wij alle films en ik foto's en soms een filmpje daar op in mappen, best wel een uitzoekerij maar we hadden datum enz. er bij geschreven, ik alleen al had 3.807 items en (9.42 GB) van Cor weet ik het nog niet maar zal ook veel zijn, daar is hij wel een tijd mee bezig om het aan elkaar te plakken en op een schijfje te zetten!!Als het redelijk weer blijft gaan we weer naar het tuinhuisje, kijken hoe alles er nog bij staat, en dan is het weer werken natuurlijk, genoeg te doen voor we weer in het zonnetje kunnen zitten.
Ik wens iedereen een fijne week, Photobucket
Truus

Geen opmerkingen: