♥ Translate in your own language

maandag 3 mei 2010

Update Koninginnedag

PhotobucketIedereen een leuke Koninginnedag gehad ? Wat was het koud hé, 's middags kwam gelukkig het zonnetje door, Lorena was bij ons logeren, Lin en Francisco waren met vrienden de stad in, wij hebben dus 's middags toen het droog was toch nog door de straat gelopen, Lorena had het naar haar zin in haar mooie nieuwe wandelwagen zij was maar aan het heen en weer wiebelen, de stoepen bij ons waren slecht bezet, ik denk dat er s'morgens al mensen weg zijn gegaan, wij hebben ook niets gekocht, er zaten weinig kinderen, er was veel troep en kleding!! Hier wat foto's van Lorena met haar verschillende gezichten en haar mooie oranje shirt aan.

Zaterdag zijn we met z'n allen naar Winkelcentrum Amstelveen gegaan, het was behoorlijk druk overal, daarna zijn de kids weer naar huis gegaan en wij ook. Zondag hebben we een rustige dag gehad, wasje gedraaid en nog opgenomen banden terug gekeken, tas voor Cor ingepakt, Cor gaat volgende week Roy helpen met de badkamer, die word helemaal gesloopt, en dan natuurlijk weer een mooi badkamer er van maken. Dus ik ben even alleen......heerlijk......kan ik eindelijk zonder oordoppen slapen en geen gesnurk naast mij.......wat een rust !!


Truus

2 opmerkingen:

Mir zei

4 mei 2010 at 21:06

Hoi Ma, lekker geslapen? hihi.
De mannen zijn weer hard aan het werk geweest vandaag. Alle tegels zijn eraf en nu maar sleuven maken voor al het loodgieterswerk.
Ze gaan nu pokeren met de dames…
Bel u morgen, kus Mir.

ღTruus zei

4 mei 2010 at 21:16

Ja hoor, ik heb heerlijk geslapen en zonder oordoppen. Ik was helemaal WEG!! (zou moeder Smid hebben gezegd)
weltruste Zzzz Zzzz, ik hoor het morgen wel allemaal,

knuf Ma