♥ Translate in your own language

vrijdag 24 september 2010

Albert Cuyp Markt

Photobucket Gisteren waren de Australische vrienden bij ons, gezellig koffie gedronken met wat lekkers er bij, zij hadden een cadeautje meegenomen van Nanette, een schattig foto lijstje met opschrift Glenelg erg mooi! Wij hebben over van alles en nog wat gekletst. In de middag na een broodje en bakkie kippensoep zijn we naar de Albert Cuyp Markt gegaan, het was redelijk weer af en toe een druppeltje regen. Ik heb natuurlijk wat foto's gemaakt!

Daarna hebben wij ze naar de trein gebracht, Zondag vertrekken zij naar Bang Kok voor een paar dagen en dan weer naar Australië.

Vanmorgen zijn wij naar Linda haar huis gegaan de man van het WMO had een afspraak gemaakt met ons, om nog wat maten te nemen voor de eventuele ruiling van de aangepaste woning, gisteravond had ik gebeld met de buurvrouw van Linda (zij verzorgt de katten) om te zeggen dat wij zouden komen, zij vertelde dat een van de katten Tijger aan het spugen was, we wisten wel van Linda dat hij de laatste tijd erg mager geworden was, nou ik had wel een raar gevoel toen we binnen kwamen, en ja hoor daar lag Tijger overleden. Ik heb Linda een sms gestuurd, zij vroeg later of pap hem in de tuin wilde begraven, dat heeft Cor dus gedaan, en toen waren er nog twee. Dushi en Smokey. Op de foto Tijger.


Een fijn weekend allemaal, O ja mijn knie gaat niet zo lekker ik heb een Cyste in mijn knieholte, en mijn andere knie voelt niet lekker! Woensdag heb ik een afspraak bij de Orthopeed dus afwachten maar.

Groeten Truus

Geen opmerkingen: