♥ Translate in your own language

maandag 20 september 2010

Australië

PhotobucketMet mij gaat het al een stuk beter, thuis loop ik zonder krukken en op straat met 2, afgelopen vrijdag was ik bij de Fysiotherapeut van de kliniek >>AnnaTommie<<, oefeningen opgekregen en a.s.vrijdag naar mijn eigen therapeut. Vandaag waren wij met Cobi naar een crematie van een goede vriend, triest hoor allemaal. Morgen gaan wij naar Roy en Mirjam, Cor moet nog een radiator ophangen in de badkamer dus gaan we gelijk kijken naar het nieuwe bankstel, de muren hebben ook een ander kleurtje gekregen…..spannend! Linda Francisco en Lorena hebben het heerlijk in hun appartementje mooi weer en af en toe gaan ze naar Francisco zijn ouders, en Skypen wij even via de laptop daar.

Donderdag krijgen wij visite van 2 vrienden uit Australië, Annemarie en Russell, wij hebben deze mensen ontmoet toen wij in Adelaide 4 weken een huisje huurde en daar met de buren heel gezellig gebarbecued hebben een paar keer. zie hier >>Australië reis<< Annemarie is Nederlandse en woont al ik denk 45 jaar daar en is getrouwd met Russell een Aussie, zij hebben een reis gemaakt naar Alaska, Canada, Engeland en nu ruim een week bij familie in Den Haag, en ook even naar ons in Amsterdam.

Truus

Geen opmerkingen: