♥ Translate in your own language

dinsdag 26 oktober 2010

Morgen Jarig!!

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Het is weer zo ver morgen ben ik jarig, het is alleen een beetje anders dan anders, Linda en ik hebben Cor vandaag naar het ziekenhuis gebracht, eerst hadden wij een crematie vanmorgen van onze buurman, hij was 88 jaar geworden, daarna snel naar het OLVG en na een gesprek met een broeder was Cor netjes geïnstalleerd in een kamer met 2 dames en later kwam er een net geopereerde meneer bij, kan gezellig worden met al dat Photobucket gesnurk en ge……! Ik heb even rust althans mijn oren, haha. Cor krijgt morgen ochtend om half elf een nieuwe knie, op deze afdeling blijft hij 4 dagen en is het langer nodig dan gaat hij door naar de revalidatie, maar ze hebben weer wat nieuws, dan moet je een eigen bijdrage betalen tegenwoordig, we moeten nog even goed navragen hoe dat allemaal zit, de broeder vertelde dat.

Mirjam haar schouder operatie viel erg tegen, ze heeft heel erg veel pijn, sinds gisteren heeft zij een zwaardere pijnstiller Morfine gekregen, verder is het nog een lange weg met revalideren voor het weer normaal is.

Ik laat het wel weten hoe het gegaan is met Cor,

Groetjes Truus

PhotobucketPhotobucket

1 opmerking:

Joop en Cathy zei

27 oktober 2010 at 12:55

hoi Truus,

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

wel vreemd zonder Cor maar we wensen je toch een gezellige dag en doe Cor maar de groeten van ons!!!!en sterkte met de operatie

dddddoooooooeeeeiiiiiiiiiii