♥ Translate in your own language

donderdag 21 oktober 2010

Ziekenboeg!!

PhotobucketHet is bijna zover, de ziekenboeg is er weer in onze familie, ik was gisteren naar de Orthopeed omdat ik nog zoveel pijn heb, ongeveer 5 weken geleden is de meniscus operatie geweest…meniscus verwijderd maar ja het kraakbeen is dus aan de binnenkant versleten, en daar kan de beste Fysiotherapeut geen goed meer aan doen, het enige is een serie van 3 injecties met Hyaluronzuur op deze site kan je lezen wat het is!! Dus een nieuwe knie zal er voor mij ook aan komen.

Aanstaande Vrijdag gaat Mirjam onder het mes… haar schouder wordt geopereerd, geen prettige operatie, maar zij heeft er ook erg veel last van, dus Mirjam Photobucket voor morgen!

En natuurlijk Cor zijn uitgestelde operatie van een nieuwe knie is Dinsdag eerst melden in OLVG en Woensdag 27 Oktober is de operatie, ik hoop dat jullie niet somber worden van al deze berichten haha.

Een goed berichtje is dat 27 Oktober komt er iemand bij Linda kijken, een oplossing zou voor Lorena zijn om een (trappenloper) dat is een elektrische stoel die je op de trap kan laten lopen, ik heb een filmpje van internet maar we weten niet of het deze wordt, maar het ziet er ongeveer zo uit, er zit een vervelend muziekje bij dus geluid uit.

>> Traploper /klimmer << klik op deze link.

Iedereen een fijne dag Groeten van Truus

1 opmerking:

Marry zei

22 oktober 2010 at 12:52

Dag Truus,

Je moet dus nog een tijdje “je beste beentje voor zetten”…Wat een drukte weer allemaal.

Bij deze wil ik Mirjam voor vandaag veel sterkte en beterschap wensen

en Cor…..voor dinsdag toi,toi,toi of “Viel hals und beinbrug”.

Voor Linda hopen we dat het eindelijk gaat lukken. Ze houdt in ieder geval “de vaart erin”.

Ik wens jullie allen een heel fijn weekend en wij vertrekken morgenvroeg voor twee dagen naar Texel. Weer tot de volgende…

Groetjes,

Marry