♥ Translate in your own language

woensdag 30 maart 2011

Uitslag van Triversum voor Lorena

Image and video hosting by TinyPicGisteren waren Linda en ik naar het Triversum in Heerhugowaard, hier een berichtje wat Linda op haar Hyves heeft gezet…..

Uitslag gehad van het Triversum…..de uitslag is dat Lorena een autistische stoornis heeft , dat heeft de kinderpsychiater vastgesteld door middel van veel vragen die wij moesten in vullen en nadat hij Lorena even gezien heeft. Het is best een heftige uitslag maar ik was er toch wel op voorbereid dat dit er uit zou komen. Er veranderd natuurlijk niks aan dat ze mijn lieve kleine knuffelgrietje blijft:crush: , en hebben wij nu een héél klein beetje meer duidelijkheid gekregen.

Op internet kan je natuurlijk van alles vinden over autisme, en er zijn natuurlijk héél veel verschillende (soorten) de link die ik hier geef vind ik eigenlijk wel een klein beetje de beste waar het uitgelegd word over autisme algemeen: Autisme algemeen . Net wat Linda zegt we hebben een beetje meer duidelijkheid over ons kleine knuffelgrietje!!

Klik op de foto's voor groter!

Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Linda zei

30 maart 2011 at 21:00

Leuk zo die foto’s van de hele familie met Lorena !! XXXXXX