♥ Translate in your own language

maandag 14 maart 2011

Update weekend!


van het weekend
Ik was weer verwend, afgelopen vrijdag kwam Ans gezellig en nam een bos prachtige rozen mee, Ans kan niet stilzitten dus heeft zij voor mij de was weg gestreken, natuurlijk hartstikke fijn, nog bedankt Ans!! De pedicure Mariane wipte ook nog even langs en daar kreeg ik dit schitterend boeket van, ook hartelijk bedankt!! En zondag morgen om 10 uur werd er aangebeld, iemand van de kerk!!..............maar het waren Roy en Mirjam (lachen) met deze mooie voorjaars bak met allemaal voorjaars bolletje, jullie ook bedankt, erg lief allemaal, natuurlijk een paar foto's gemaakt. Klik op de foto voor groter:

Vanmiddag gaan de hechtingen eruit, dan zal het wel iets makkelijker zijn om te bewegen, de fysiotherapeut is zeer tevreden, dus ik ga flink oefenen, dan kan ik straks weer lekker fietsen en genieten van het tuinhuisje!!
Iedereen een fijne dag, Truus

Geen opmerkingen: