♥ Translate in your own language

vrijdag 24 juni 2011

Borstkanker update 2 en Verjaardag Linda

Hallo Allemaal,
Vanmorgen om 03:30 waren Cor en ik al op weg naar Linda en Francisco, die zijn omdat ze elkaar 10 jaar geleden hebben ontmoet en Linda morgen 25 Juni jarig is, met z’n tweetjes 3 dagen naar Venetië gaan. Dat is voor Linda heel veel regelen, omdat Lorena vanaf Vrijdag al naar Het Duinhuis t/m Zondag middag blijft logeren, normaal gaat Lorena 1 x per maand Zaterdag en Zondag ( betaald uit het Persoonsgebonden budget ) wat o zo nodig is voor heel veel mensen. Cor en ik hebben ons ontfermt over Lorena, s’morgens om 8:30 werd zij opgehaald met haar vaste Connexxion bus en chaffeur! En zij blijft daar tot wij haar Zondag middag weer ophalen.
Linda van Harte Gefeliciteerd met je 38ste Verjaardag


Dit is het verhaal van Mirjam wat ook op Hyves staat:

Goed nieuws is dat mijn oksel schoon is en slecht nieuws dat ik woensdag weer geopereerd word. De snijranden waren niet schoon en er zat nog een stukje tumor op de rand. Wel consequenties voor mijn borst maar kan volgend jaar dan reconstructie laten doen. gaat niet eraf, hoewel ik daar nu wel over na denk…… Verder waren er een aantal uitslagen niet binnen dus weet ik nog niet of ik aan chemo/hormonen moet. Moet nog steeds rekening daar mee houden beh! ben wel blij dat klieren schoon zijn! pfff na operatie weer wachten dus…. Bedankt voor jullie lieve berichtjes XX

Geen opmerkingen: