♥ Translate in your own language

zondag 21 augustus 2011

Update Mirjam 5

Vrijdag kreeg Mirjam de uitslag........
Hieronder overgenomen van Hyves

Mirjam: helaas moet ik chemo. baal enorm...


Dit bericht is van Mirjam aan Kristel:

Op dit moment zie ik meer tegen het beroerd voelen op en denk van mijn haar, het komt wel weer terug..maar het zal wel slikken zijn en weer iets waar je door heen moet... jij bent ervaringsdeskundige..
Het is preventief, de kans dat het binnen 10 jaar terugkomt is 17%, daar schrok ik toch wel heel erg van omdat ik dacht kleine tumor en schone klieren enz. maar helaas wel agressieve kanker die snel uitzaait.
Krijg tac kuur, dexamethason en antischimmel, herpes enz. verlies binnen 20 dagen haren en voor de rest nog niet heel erg verdiept want ga denk ik tot die tijd ook mijn kop in het zand steken en niet op internet zoeken. Krijg nu pillen voor de pijn die ook antidepressie zijn haha die heb ik wel nodig. 2 vliegen in een klap. Wond in borst moet snel dicht want ze willen over 2 weken gaan starten..
Gister hebben we even allemaal gejankt en zelf moet het weer even bezinken bij me...
Mirjam wij balen met je mee!
Pa & Ma

Geen opmerkingen: