♥ Translate in your own language

vrijdag 16 september 2011

Berichtje van Mirjam

Image and video hosting by TinyPic
Vanmiddag was ik met Cobi naar OLVG, de MRI scan en foto's van vorige week was allebei niets op te zien, vandaag moest zij een aanvullende MRI scan laten maken, de pijn in haar been en scheuten in haar lies blijven maar door gaan, en lang staan lukt ook niet echt. Ik ben ook nog even naar Wil geweest die moest vandaag ook in het OLVG zich melden, morgen krijgt zij haar nieuwe knie.

Vanmiddag heeft Mirjam een berichtje op haar Hyves gezet:
Ik ben zo blij:hosanna: Vanmorgen had ik een afspraak bij een bedrijf in borstprotheses en lingerie en badkleding. Ik had mijn portemonnee mee. Nadat ik de 1e bh gepast had met prothese vertelde ze dat ik nog 2 bh's en een bikini kon uitkiezen.......want wordt elk jaar vergoed door mijn zorgverzekeraar! Ben dus erg blij want heb 3 mooie bh's en een ontzettend leuke bikini. Met prothese. Ziet er heel mooi uit en je ziet echt helemaal niets, geweldig. Als ik spring beweegt alles gewoon mee. En voelt heel natuurlijk aan. pffff voel me vanmiddag weer beetje compleet. En dat moet ook wel want zaterdag gaan we weekendje Rotterdam en hebben we bedrijfsfeest van Roy. Kan ik me ook weer even gewoon voelen en er gewoon uitzien......Heb er veel zin in.
Fijne dag

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: