♥ Translate in your own language

zondag 18 september 2011

IJmuiden

Wij waren Vrijdag een ritje gaan maken naar IJmuiden. Lang geleden ging ik wel eens met de trein naar het strand, wij reden langs het Noordzeekanaal (natuurlijk heb ik foto's gemaakt) langs de Jacht havens en ook nog bij de Hoge vuurtoren van IJmuiden.


Het was prachtig weer, en net toen wij een visje gingen eten begon het te donderen en te regenen.

Image and video hosting by TinyPic


Zaterdag zijn wij naar de Zaanse Schans geweest, wij zijn daar al eens geweest samen met Gé en Fred, maar zijn toen niet verder dan het bruggetje gekomen, Gé had toen erg al last van haar benen en kon daardoor niet zo ver lopen. Het was behoorlijk druk, heel veel bussen met Japanners, Chinezen en vele andere en wij natuurlijk.......wij zijn overal in geweest leuke Zaanse huisjes en winkeltjes ook een ouderwetse Albert Hein grappig hoor. En natuurlijk de verschillende Molens altijd leuk om naar te kijken, bijna allemaal waren ze aan het draaien.

Roy en Mirjam zijn het weekend naar Rotterdam, een bedrijfs-uitje van Roy zijn werk, wij hopen dat Mirjam en Roy een beetje genieten kunnen na alle ellende van de afgelopen maanden......

Ik wens iedereen een fijne Zondag toe, volgens mij gaat het weer regenen!! De Weblog is nog steeds een puinhoop, dus ga maar gewoon door met deze nieuwe blog!

Wil is gisteren geopereerd, ik ben nog niet bij haar geweest, zij sms te mij dat zij doodziek is en veel heeft gespogen, dus morgen nog maar even bellen dan ga ik haar Zondag wel opzoeken.


Ga zo naar bed zie dat het al laat is, welterusten


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: