♥ Translate in your own language

zaterdag 28 januari 2012

Update Operatie Truus

Ik ben er weer, ik probeer links te typen. De operatie is goed verlopen, ik heb de eerste nacht heel veel pijn gehad (ik mag geen NSAIS's pijnstillers hebben) dus heb ik nu Zaldiar en paracetamol. Vanmorgen lekker gedoucht met een mitella om, en dat ging heel goed, overdag en s'nachts heb ik een sling om
Het bleek achteraf toch een rommeltje te zijn in mijn schouder, dr. van Deurzen vertelde na de operatie wat hij had gedaan, een Scopische neer plastiek (via kijkoperatie) de bicepspees was kapot en de slijmbeurs ook weg! Ik heb een paar foto's gekregen het lijkt wel een maanlandschap haha.

Nou het is me gelukt!!
Fijn weekend, Truus

2 opmerkingen:

Linda zei

Ik ben blij dat het zo lekker gaat mam !! XXX

Anoniem zei

Hoi fijn om te lezen dat het goed gaat.Het beste en groetjes van Maarten Nettie en Maya