♥ Translate in your own language

vrijdag 7 september 2012

AMC - EEG voor Lorena

Afgelopen Woensdag zijn Linda en ik met de kids naar het AMC geweest,  Lorena moest voor een EEG, de afspraak was gemaakt omdat zij een paar weken geleden een epileptische aanval heeft gehad. Wij waren al vroeg in het AMC, Linda ging met Lorena mee naar binnen (het zou ongeveer één uurtje duren) en ik ben met Rafael naar beneden gegaan, in de hal was een tentoonstelling van voeten, er hingen enorme posters van voeten over de hele wereld, Rafael vond het erg interessant!
Later toen Lorena klaar was hebben wij even een bakkie gedronken, en hebben Lorena naar het Duinhuis gebracht.   Klik op de foto's voor groter

In het Duinhuis heeft Linda Rafael een flesje gegeven en zijn wij daarna naar Haarlem gereden om even een broodje te eten en wat winkelen, leuke stad en wat foto's gemaakt.....

Ook een lekkere McFlurry genomen bij McDonald's hij was hééérlijk!!

Vandaag ben ik aan het oppassen, Rafael ligt lekker te slapen, en ik heb even tijd voor een logje. Zondag gaan Cor en ik op visite bij Nettie en Maarten op de Camping, nog steeds niets van gekomen door al die regen van de afgelopen weken.    Fijn Weekend Truus

Krabbel plaatjes

Geen opmerkingen: