♥ Translate in your own language

vrijdag 31 augustus 2012

Druk, Druk, Druk....

Het was weer een druk weekje, veel op kleine Rafael gepast, vandaag ook weer. Afgelopen Dinsdag was ik naar OLVG, Wil ligt daar nog steeds 17 augustus is zij geopereerd en heeft een nieuwe schouder gekregen, het is heel goed gegaan, zij is nu op de revalidatie afdeling van OLVG, Wil gaat volgende week weer naar Beth Shalom voor een paar maanden verder revalideren! Woensdag was ik met Cobi eerst naar de oogarts en daarna naar de Dappermarkt het was een heerlijke gezellige zonnige dag......
Gistermiddag hebben wij Roy, Mir, en Maureen opgehaald van Schiphol, ze hadden fantastische vakantie gehad, ik kreeg een magneet voor mijn koelkast, een hele mooie Maureen!
Ik zal mijn collectie is laten zien: Als wij ergens heen gaan naar een stad in Nederland of buitenland dan zoek ik meestal naar een magneetje voor de koelkast, ik krijg er ook wel eens een, dus ik heb al een hele verzameling!! Ik heb nog plekjes vrij.....
Rafael ligt te slapen dus even tijd voor een logje, als het weekend mooi weer is gaan wij nog naar het tuinhuisje, zal wel de laatste keer zijn!! Linda vertelde dat zij a.s. woensdag met Lorena voor een EEG moet naar AMC dus ga ik natuurlijk mee. Nog een foto van Rafael

Fijn Weekend Truus

Geen opmerkingen: