♥ Translate in your own language

donderdag 13 september 2012

Berichtje van Linda

Gisteren met Lorena naar het VU ziekenhuis geweest, we moesten voor controle naar de geneticus. Lorena slaapt zo verschrikkelijk slecht ik had maandag al met de huisarts gebeld met de hulpkreet of ze niet een slaappil had voor Lorena dat ze in ieder geval 1 nachtje zou kunnen doorslapen, ze is iedere nacht wel een paar uur wakker of soms de hele nacht ! wij worden er moedeloos van maar Lorena kan het ook nog eens niet begrijpen dat ze moet slapen, en soms wil ze het ook graag maar dan kan ze het gewoon niet, me arme meissie. De geneticus vertelde over een nieuw soort onderzoek >> "Exoom Sequencing" <<  met dit onderzoek gaan ze ALLE genen afzonderlijk onderzoeken op afwijkingen in Lorena haar DNA, ze gaan het ook doen bij Francisco en mij om te kijken of ze het dan van ons heeft of van zichzelf. Dit gaat natuurlijk heel lang duren en er moet eerst nog een hoop aan vooraf gaan maar we gaan het gewoon doen, baat het niet dan schaad het niet. Met Rafael gaat het steeds beter, hij wordt steeds alerter en leuker daardoor. Als ik bij zijn bedje kom als hij wakker is geworden en hij ziet me of hoort me gaat zijn hele lijfje lachen, zo noem ik het, álles beweegt en hij stikt soms zowat omdat hij zo blij is en moet lachen hihi zo lief !! En dan kan je er weer helemaal tegen als je dat dan zo ziet. #hou van mijn kids

1 opmerking:

janita m zei

Heb genoten van je blog, je borduurwerk en de fotoos. Wat een pracht meiske Lorena. liefs Janita