♥ Translate in your own language

zondag 26 oktober 2008

Truus 65 2008


Photobucket - Video and Image Hosting Gisteren hebben wij mijn verjaardag gevierd eigenlijk ben ik Maandag pas jarig!! Ik mocht niets doen geen hapjes maken en zo, taart bestellen, werd voor gezorgd. Is voor mij héél moeilijk ik ben nou een maal een regel tante en heb graag de regie in handen. Het kwam eigenlijk wel goed uit want ik heb een flinke kou te pakken met alles er op en er aan, iedereen was al geweest en nu heeft hij mij te pakken. Photobucket - Video and Image HostingIk zit tenminste met een dikke keel en hoestend en proestend een pak zakdoeken voor de pc dit berichtje te schrijven, van de foto’s die gemaakt zijn gisteren heb ik een Slideshow gemaakt (Cor is met Roy naar Ajax) wat een weer buiten bah regen…regen. Hoor net dat ze gewonnen hebben met 2-0.




Photobucket - Video and Image Hosting Truus.

5 opmerkingen:

Marina zei

Geplaatst op 27 oktober 2008 at 19:58
Ik kwam toevallig langs via de Postcrossingsite en zag dat je jarig bent daarom
Van harte gefeliciteerd !!
Leuke website trouwens !
Marina (ook al snot, snot .)
Marina
wiki.snaaijer.nl

ღTruus zei

Geplaatst op 27 oktober 2008 at 15:54
Jullie ook bedankt voor de felicitaties,XXXXX terug SNOT, SNOT.

Om@ zei

Geplaatst op 27 oktober 2008 at 15:51
Nou Lin het voelt het zelfde als gisteren…..en eergisteren…..en enz. ook kusjes terug XXXX

Roy, Mirjam, Dyonne en Maureen zei

Geplaatst op 27 oktober 2008 at 12:26
GEFELICITEERD VAN ONS ALLEMAAL XXX

Lin, Francisco en Lorena zei

Geplaatst op 27 oktober 2008 at 09:56
Ma en oma GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD met je 65e verjaardag. en hoe voelt dat nou ??? hahahaha
XXXXXXXXX van ons