♥ Translate in your own language

zondag 27 mei 2007

Pinksteren 2007

Gistermiddag toch nog een afspraak met de dokter gehad, het was een plaatsvervanger, hij schrok omdat hij me zo zag strompelen en ondernam gelijk actie "dat kan niet zo hoor zei hij 17 juli pas"
en belde met SKGH klinieken dat is een nieuwe kliniek bij IJsbaanpad en daar kan ik Donderdag
31 mei al naar toe, gelukkig!!
Zondag gaan we even naar Gé en Fred bakkie koffie drinken, bloemetje brengen, Gé is jarig, ze zijn net verhuisd dus zal nog wel een rommeltje zijn.
Groetjes Truus.

1 opmerking:

Gea zei

op 26 mei 2007 at 23:28

Hoi Truus jij ook fijne pinksterdagen met je familie. Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt met je knie,kan allemaal heel vervelend zijn hé…..IK heb zelf ook weer behoorlijk last van mijn knie/kuit, ja ik weet dat ik het rustig aan moet doen maar dat valt voor een bezig persoontje niet mee, maar daar weet jij denk ik ook alles van…. wat ik zo hier en daar lees zit ook jij weinig stil ha…ha. De pinksterdagen maar een beetje rustig aan doen. Groetjes liefs Gea

gea50.web-log.nl