♥ Translate in your own language

woensdag 26 oktober 2011

Truus Jarig

Image and video hosting by TinyPic Ja ja morgen weer een jaartje ouder! De koffie staat klaar en de gebakjes ook, kies maar uit!!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Groeten en een fijne dag
Image and video hosting by TinyPic

4 opmerkingen:

Lin zei

mmmmmmmmmmmm dat ziet er lekker uit mam, nou doe mij maar de tompoes....denk ik....of appeltaart....of die met die aardbeien die ziet er ook wel lekker uit ! Lorena mag zelf kiezen !
Tot morgen en alvast gefeliciflapstaart !!!
kussssssssssssss Lin

ღTruus zei

Ja Lin dat ziet er zeker lekker uit..... ik weet ook nog niet welke ik ga kiezen, maar een hééééle grote en vééél slagroom MMMmmmmm.

Tot straks Mam XXX

Anoniem zei

Hoi Truus,

Dat ziet er inderdaad allemaal lekker uit. Als ik wat dichter bij je woonde was ik zeker op je verjaardag gekomen ;-)
Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag!

Liefs,

Marry (^I^)

Albert y Mara fotolog zei

Twee dagen te laat, maar daarom niet minder gemeend Truus. Nog van harte en samen met Cor nog vele gezonde jaren toegewenst. Liefs en groetjes van ons.